.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیماری به جان سربازان صهیونیست افتاد
روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت از شیوع یک بیماری روده در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
بیماری به جان سربازان صهیونیست افتاد

این روزنامه ضمن انتشار این خبر اعلام کرد که حدود ۱۸ سرباز برای درمان از نوار غزه تخلیه و راهی مراکز درمانی شدند که این باعث نگرانی مقامات ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

 

این روزنامه نوشت: ارتش اسرائیل در هفته‌های اخیر با افزایش غیرمعمول موارد بیماری‌های روده‌ای و مسمومیت غذایی در میان سربازان از جمله نظامیانی که در نوار غزه هستند، مواجه بوده است.

 

این روزنامه به نقل از پزشکان اسرائیلی که بر درمان بیماران نظارت می‌کنند، نوشت: دلیل بیماری مصرف ترکیبی از غذای فاسد و عدم رعایت بهداشت است.

 

گفته می‌شود ۱۸ سرباز ارتش اسرائیل که در نوار غزه می‌جنگیدند پس از اسهال و استفراغ به یک پایگاه آموزشی منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند.

 

رسانه‌های صهیونیستی در حالی از شیوع بیماری در میان نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داده اند که حملات مرگبار آن‌ها علیه مردم غزه موجب آوارگی بیش از ۱.۵ میلیون نفر از مردم غزه شده است. این حملات در کنار محاصره غزه، کمبود آب آشامیدنی، غذای سالم، بهداشت و دارو شرایط را برای مردم غزه بحرانی کرده است. 

 

ساعاتی قبل، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که دست کم ۱۵۸۹۹ فلسطینی از زمان آغاز جنگ در غزه شهید شده اند. سخنگوی این وزارتخانه گفت که حدود ۷۰ درصد از شهدا زن و کودک هستند. بر اساس آخرین آمار، تعداد مجروحان حداقل ۴۲۰۰۰ نفر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.